მშვიდობით!… შეხვედრამდე.



შენ ისევ დააგვიანე.
მე არ ვაპირებ, უსასრულიოდ ველოდო.
აი ახლა, ამ წუთას მე შენ წარსულში გტოვებ!
დაიმსახურე!
სულელი ხარ, ძალიან სულელი…
ალბათ, უნდა მეთქვა ეს შენთვის, მაგრამ მე ბევრი სხვა რამეც გითხარი…
კიდევ ბევრს ვიტყვი, მაგრამ იმას აღარასდროს, რაც აქამდე უნდა გვეთქვა და არ ვთქვით.
ჰოოოდა, მშვიდობით.
მე ყველაფერს შევცვლი ჩემში.
შევცვლი შენ გამო… ან, მარტო შენ გამო არა…
მე დავუკრავ ჩემ პარტიას, მაგრამ შენს გარეშე და ეს ჩემი ბრალი არ იქნება, რადგანაც მე ყოველთვის ვთამაშობ….
შენც გეთამაშები, შენ კი არ გინდა, ეს თამაში შეწყდეს…
მე თვითონ გავჩერდები, მე ჩემი ხელით დავამთავრებ ამ მარაზმს, ნუ ღელავ….

მაგრამ შენ ჩემზე უკეთესს არ იმსახურებ.
ვერ იპოვნი, დამიჯერე…..
……………….
მშვიდობით!… შეხვედრამდე.

Posted in Uncategorized

დატოვე კომენტარი:

