ცოტათი გაფანტული პოსტი



ვიფიქრე, ვიფიქრე და ისევ ჩემს ანტიდეპრესანტს, ჩემს ბლოგს მოვადექი….
ვინც მიცნობთ, იცით, რომ მე უფრო მსმენელი ვარ, ვიდრე მთხრობელი…
არა, იმიტომ არა, თითქოს ცოტას ვლაპარაკობდე. უბრალოდ, არასდროს ვლაპარაკობ ძალიან პირადს, არავისთან… თუმცა, ეს თქვენი ბრალი როდია, ჩემო მეგობრებო.
არის რაღაცეები, რაც მხოლოდ ჩემია, რასაც არ ვიტყვი…
ჰოდა, აი, შედეგად დეპრესიაც…
დეპრესია გამიჯდა ძარღვებში, სულში, ხორცამდეც მოაღწია.
და რა ხდება?
ის ხდება, რომ საყვარელ ხალხს გულს ვტკენ უმიზეზოდ, ან მიზეზიანად, მაგრამ ხომ ვტკენ….
არადა, მე ასეთი არ ვარ…
მე ხომ თქვენი სიხარული ყველაფერს მირჩევნია….
………………
…………
ჰოდა, ასე….
ყველაფერი ერთად….
რაღაც მამძიმებს, რაღაც მაკლია….
დღეს ამით დავიძინებ და იქნებ ხვალ სხვა აზრით გავიღვიძო…..

Posted in Uncategorized

დატოვე კომენტარი:

