კაცმა არ იცის, როგორი მოვლენის წინ



გარდა იმისა, რომ კარგა ხანია, რაც დავბრუნდი, ბევრი ახალი მოხდა ჩემს მიმდინარე აწმყოსა და ახლო წარსულში, ასევე ჩემშიც.

ჩავაბარე სამედიცინოზე, მოვხვდი 50%-იანში, რისთვისაც თავს უნდა ვიხრჩობდე, მაგრამ რას იზამ 🙂
ხვალ პირველი დღე მაქვს უნიში. რაღაც ჩემს თავს ნერვიულობას ვერ ვატყობ და რა ხდება ნეტა….
რაც მთავარია, თეთრი ხალათი მომიხდა 🙂
რიტ დამთავრდება ჩემი ექიმობანა, უახლოეს 10 წელიწადში გვეცოდინება 🙂

ჰოო, ეს მთავარი სიახლეა ჩემი შინაგანი სამყაროს გარეთ 🙂
შიგნითაც უკეთესობაა…
რაღც დავმშვიდდი, დავლაგდი, დავწყნარდი… შეიძლება ითქვას, რომ კარგად ვარ 🙂
ხვალიდან ახალ ცხოვრებას ვიწყებ და ვისაც ამ ახალ ცხოვრებაში უნდა მოხვედრა, სასწრაფოდ ჩაეწეროს სიაში და გაიაროს რეგისტრაცია ჩემი გული9ს მიხვეულ-მოხვეულ კუნჭულებში და მთავარ დეპარტამენტებში 🙂
ადგილებზე შეზღუდვა ვრცელდება მხოლოდ გარკვეულ პიროვნებებზე 🙂
იჩქარეთ:)
აბა წავედი 🙂
Posted in Uncategorized

დატოვე კომენტარი:

